İade Politikası

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Satış Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır. CandyShine bu kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.



İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin daha hızlı ilerlemesine ve sorunsuz bir şekilde tamamlanmasına yardımcı olacaktır:

İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sitemizde yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Bildirimde bulunulmadan kargoya verilen ürünler kabul edilmeyecek ve müşteriye geri gönderilecektir.



Web sitemizden satın alınan ürünler için iade süresi ürünün müşteriye teslim edildiği günden itibaren yedi (7) gündür. Ürünlerin kutusu, paketi veya etiketi üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, ürünün tekrar satılmasının mümkün olmayacak duruma getirilmesi veya ürünün kullanıldıktan sonra iade edilmesi durumlarında iade talebi kabul edilmeyecek ve iade edilmek istenen ürün müşteriye geri gönderilecektir.



İade edeceğiniz ürünün iadesinin onaylanabilmesi için yukarıdaki şartlara ek olarak ürünün size ulaştırıldığı haliyle yeniden paketleyip aynı şekilde gönderilmesi gerekmektedir. En başta yapılan iade talebinde belirtilmemesine rağmen üründe kargo kaynaklı hasarlar müşterinin sorumluluğunda olup olası ürün geri gönderilecek ve iade talebi reddedilecektir.

 

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 4. Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim edildiği tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir." denilmektedir. Bu maddeye göre müşteri web sitemiz üzerinden almış olduğu bir ürün için Ayıplı Mal bildiriminde bulunabilir ancak ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanıcı hatasının bulunup bulunmadığını belirler. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri yukarıda bahsedilen hakların hiçbirinden faydalanamaz.

 

 

CAYMA HAKKI

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi (7) gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.". Buna göre, müşteri, ürünü teslim aldıktan sonra, yedi (gün) içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir ancak CandyShine yukarıda belirtilen şartların yerine getirilmemesi durumunda iadeyi reddetme hakkını saklı tutar.